هدست واقعیت مجازی ریکمس مدل Remax RT V01 Fantasyland VR
نوشته شده توسط : تبلت فون

امروزه اسم برندهای زیادی در دنیای هدست‌های واقعیت مجازی به گوش می‌رسد که هر یک از آنها با استفاده از پلت‌فرم گوگل و ارایه قیمت پایین‌تر سعی در رقابت با دیگر محصولات ارزان‌قیمت دارند. برند Remax یکی از همین فعالان نو ظهور می‌باشد که به تازگی محصول Remax RT V01 Fantasyland VR را معرفی کرده است. این هدست ارزان‌قیمت بمانند دیگر رقبای خود از طراحی پایینی برخوردار است که دلیل قیمت پایین‌اش را می‌تواند توجیه کند. روی هدست به غیر از چرخونه تنظیم فاصله لنزها دکمه کنترلی دیگری وجود ندارد و برای کنترل ویدیوهای در حال پخش به یک ریموت بلوتوثی نیاز خواهید داشت. هدست دارای هیچ صفحه‌نمایشی نبوده و بایستی از گوشی هوشمند استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای کار با این هدست اگر گوشی‌تان اندرویدی باشد، پایین‌ترین سیستمی که می‌تواند از پلت‌فرم گوگل کاردبرد پشتیبانی کند، پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.6 گیگاهرتز می‌باشد و با توجه به پردازش سنگین این اپلیکیشن، سیستم پایین‌تر از این توان هندل کردن این اپلیکیشن را نخواهد داشت. پس از نصب اپلیکیشن گوگل آن را باز کرده و گوشی را درون محفظه هدست قرار دهید. با توجه به اینکه این هدست خود دارای هیچ خروجی صدایی نمی‌باشد، استفاده از هندزفری گوشی برای بالا بردن لذت کار با دنیای واقعیت مجازی توصیه می‌شود.

محفظه قرارگیری گوشی با یک کاور مات پوشش داده شده که این امر در کیفیت کار با این هدست در محیط‌های روشن تاثیر مثبت می‌گذارد. اما نکته منفی که در مشخصات این دستگاه به چشم می‌آید، مربوط به وزن بالای دستگاه می‌باشد. 410 گرم وزن خود هدست می‌باشد که با قرارگیری گوشی داخل هدست، این مقدار حتی بیشتر از اینها هم می‌شود. چنین وزنی برای کاربری‌های طولانی غیر قابل تحمل بوده و تاثیر منفی روی تجربه کاربری‌تان خواهد گذاشت.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست , هدست واقعیت مجازی ریکمس , Remax RT V01 Fantasyland VR , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: